Äntligen har han fått ro

Jag har en kompis som ska åka ut o resa en del. han har velat det hur länge som helst nu. Min mamma sa till honom när han va här sist "Hoppas att du fått ro (i kroppen o själen) när du gjort allt det här"

Idag skickade han bilder på msn till mig o bad mig visa dem för min mamma o hälsa från honom "Nu har jag äntligen fått ro."
Varken jag eller mamma fattade nånting, men det visade sig att han köpt en upplåsbar båt o satt sig i den i Helsingborg o sen rott över till Danmark. Han är ju bara för rolig..och knasig.
Det hade tagit honom 1h & 45 att komma över.
Han hade åkt en bra bit från färjorna, kunde ju blivit illa annars. Han mötte nån stor båt där mitt ute i Öresund men även nån liten motorbåt.
Han hade självklart blivit blöt i ändan, en del vågor hade ju lyckas skvalpa in med lite kallt vatten.
Men han tyckte det var kul o skönt o fått göra nåt sånt här.

image67

image68

Dessa två bilderna skickade han bland annat.
Ser kallt ut.


Kommentarer
Postat av: Evelina

åhh fy vad kallt å jobbigt å rå hela den vägen, lite obehagligt oxå,uhuu...
hehe, du har ätit på Capris. Kommer du ihåg där jag å du åt den gången innan vi skulle på bia? Sen tror ja du vatt me nån gång till. Det ligger där vid 57:an å lindhens..Pussa

2008-04-03 @ 17:29:09
URL: http://evelinaskold.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar: Hej Elina, för att få bilden du visade som bakgrund måste du först spara den och ladda upp bilden på din blogg. Du måste sedan kopiera bildadressen (finns en videotutorial hur man gör det).

Därefter letar du upp den här koden i Stilmallen:

body {
margin: 50px 50px 0px 0px;
background: #abc8db;

Och ändrar så att den ser ungefär ut såhär:
background: #abc8db url(http://adressen-till-bilden.png);
}; "

Är som sagt bättre på att förklara genom att demonstrera. Lycka till!
Essi

2008-04-03 @ 21:25:04
URL: http://stylissimo.blogg.se
Postat av: Emmsan

hörrö hörrö...vem är muppen vi får läsa om här? lite coolt att ro över, men ändå...mupp =)hoppas du har det bra hemma!! puss o kram

2008-04-04 @ 02:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0