Äntligen tillbaka!

Nu har blogg.se äntligen fått ordning på uppdateringarna så nu kan vi alla blogga igen. Nice!

Ska åka upp till Nyköping och Stockholm nästa vecka.. Träffa the great "O" ♥
Ska bli jätte kul..
Ska även träffa pappa o hans nya familj såklart.
Har en del butiker jag vill kika in i Stockholm..
Lagerhaus som vanligt, men även en hel del andra butiker.
Vill bland annat in på myrorna..aldrig varit i en myrorna butik.
Gissar att O är för trött för att ta en runda i stan för lite shopping, men tänkte jag skulle försöka hinna med att träffa en kompis me där uppe, Camilla.
Vi hade tänkt ta en fika o lite så, hoppas hon hänger me på lite shopping runda me.
Hittade på nån inrednings tidnings hemsida en massa adresser till butiker jag vill till..
Men de kanske ligger väldigt utspridda i Stockholm.. Stockholm är ju rätt stort liksom..
Här är de iaf:
Ambiance, Bryggargatan 6B.
Vass,  Sveavägen 106,
Hans Mikael´s, Humlegårdsgatan 19 + 20
Syster Lycklig, Tegnergatan 12,
Oscar & Clotilde, Nybrogatan 7,
Lolodi, Tegnergatan 14,
Ca Sami, Swedenborgsgatan 2,
Två Sekler, Odengatan 98,
Koffert, Humlegårdsgatan 11,
Solgården, Karlavägen 58.
Årstiden, drottninggatan
De ska innehålla den vita inredningsstilen med lite lantlig stil. Looking forward to it!
Har hittat en massa såna butiker på internet.. finns även en här i min lilla ort i skåne numera..
Men jag vill se fler, älskar den lugna och sköna känslan som infinner sig i kroppen när man är i en sån miljö.

Ikväll är det modevisning, ska hjälpa till att klä de som ska gå och visa upp kläderna.
Jag gillar inte direkt att vara i centrum så jag vill inte gå, de har frågat mig några ggr, men nej tack.
Min syster går iaf, så ska klä henne bland annat gissar jag.

Jag har gått o blivit medlem i en testpilot sida här på internet, jag har hittills anmält mig till tre eller fyra saker tror jag och nu ska jag vara testpilot till Electrolux Car Vac i en månad, när jag sen haft den en månad kommer en enkät till min mail som jag ska fylla i och berätta vad jag tyckte om produkten, sen får jag behålla den!
Toppen! Gratis är riktigt smaskens!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Länken till tävlingen fungerar nog,men det har ju varit lite problem på blogg.se på den senaste tiden :p Försök igen! :) Ha en trevlig kväll!

2008-04-01 @ 16:38:48
URL: http://bloggencharlotta.blogg.se
Postat av: Jessica

Svar:
Ja självklart läser jag alla kommentarer jag får, försöker svara på de flesta också :)

Vad är det för sida du blivit medlem på som man får testa saker? Låter intressant! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0