Duktig

Idag har jag gjort mamma en STOR tjänst, hon beklagade sig igår att hon va så trött o inte mådde så bra o trodde att hon började bli sjuk.
Så idag när hon stuckit till jobbet satte jag igång o är nu klar med att ha atädat hela huset. Så skönt o få det gjort.
Undrar vart jag fick all energi ifrån, har verkligen ingen aning.
Hoppas hon blir glad iaf, men det blir hon alldeles säkert.
Igår va det ju modevisning, det gick riktigt bra. Alla kom ut i sina kläder i tid o hittade matchande väska att bära till.
Kul som sjutton hade vi o hade inte där vart musik hade vi säkert fått en tillsägning om att vara tystare. haha.
Mister "O"s mamma va där också o kikade.. såg inte henne så mkt, men det lilla jag såg va de lika iaf.
Samma leende eller nåt.
Saknar honom en hel del nu, så längesen vi träffades så ska bli kul o åka upp o hälsa på o se hur han bor.
Han kommenterade häromdan att jag inte skrivit ngt om honom, men nu du O...nu har jag skrivit lite iaf.
Till o me om din mamma..hehe.
Vart så fint väder här två dagar i rad nu, men idag har vårt fina väder nått stockholm och försvunnit härifrån.
Typ hänger regn i luften känns det som..
Börjar bli hungrig.. är för sjutton alltid hungrig mer eller mindre. skulle nog kunna äta konstant.
På tal om mat så ska ag träffa Evelina o resten av gänget på Lördag, ska bli trevlig. Vi ska ut o äta, sen ha lite förfest o sen blir det en rolig utgång. Känns som om det var riktigt längesen nu, så det ska bli riktigt skoj.
Får väl ta o dricka lite utav smirnoff icen jag köpte på Tallin resan..
Såg att Evelina fått fint på sin blogg o det är väl dax för mig också att göra min lite fin.
Hon har ju bara bloggat i några dagar o redan tagit itu med det.. så ska nog kolla in lite tips bloggar nu o se hur man gör. Sen blir det definitivt mat.

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-03 @ 14:54:28
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack så mycket, är verkligen nöjd med den..Hade aldrig pallt eller klarat av att göra den så fin själv. Ska bli superdupermega skoj på lörd, e såå festsugen nu..Gott å äta på capris med, blac and white,mumma..
Vad duktig du är som hjälpt din mamma å städa...Tycker gott å väl det räcker med att bara städa lägenheten..Pussar

2008-04-03 @ 15:35:19
URL: http://evelinaskold.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar: Hej, visst kan jag försöka hjälpa dig, men Lari på designadinblogg.se är som sagt experten på HTML, jag är mer kunnig gällande design osv.. vad är det du vill fixa med bakgrunden?

2008-04-03 @ 16:58:50
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0