Segt

Idag är det fredag.. jag gör INGENTING.. eller jo, jag sitter i pysselrummet. försöker mej på att göra några hängen utav ståltråd, har inte fått in rätta knycken ännu om man säger så.. jag sitter dessutom och lyssnar på webradio..
P3 dans är det som gäller, men det var värst va enformigt det var + att man längtar tills man ska ut i stan nästa gång.
Valborg vad händer då egentligen kommer jag direkt att tänka på.. Vad gör folk på valborg i allmänhet egentligen?
Sitter de framför en brasa i trädgården!? eller kanske bara fraför grillen. eller drar de till ortens majbål?
eller skippar de det här elda grejet och sticker ut o festar och umgås med sina vänner?
Jag vet inte vad jag ska göra iaf, hoppas på att något skoj händer. om inget annat kommer upp så blir det iaf att sticka till några vi känner i höör.
Men Evelina, vad händer egentligen på Valborg för vår del? är det någon som ställe till med galaj?
skulle nisse komma till Sverige lagom tills dess eller var det inte förän senare..
nu blev det nästan mer ett meddelande till Evelina än ett blogg inlägg.. men jag undrar ju.
På valborg vill jag ha roligt iaf. punkt slut.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas allt e bra
var gärna med i min film utlottning

2008-04-18 @ 22:21:31
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Evelina

Klart vi ska festa på valborg darling, men har däremot ingen aning vad som händer än..Har alltid tyckt det var roligare med hemmafest på valborg, men det blir aldrig bra ändå, så det slutar väl med utgång någonstans..Nisse kommer inte hem för än i slutet av maj..Men vi kanske kan få med de till tivoli ändå:P..Pussa

2008-04-19 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0