Fredag

Såg klart filmen till slut. lyckades hitta en rengöringskasett, det var enklare än jag trodde.

Filmen va väl sådär bra. ingen jätte höjdare direkt.


Igår åkte vi o spelade bowling i nyköping. Det var super kul.
Bea vann, jag kom tvåa o sist kom pappa o hans tjej. trodde inte att det skulle gå så bra. gick så himla dåligt till en början för mej.
Lyckades väl få en strike eller nåt.
Pappa lyckades trampa över o in på själva banan & där va tydligen så halt att han trilla o la sej på rygg på golvet. där låg han o asgarva o snurra runt. gissa om det såg kul ut. hahaha.
jag skratta tills jag fick ont i hela kroppen.

Idag har jag o pappas tjej vart ute o gått i skogen här någonstans i närheten. blåste en del, men inte som stormvindarna igår. det var skönt o komma ut lite.

Idag blir det fondue på kvällen, ska bli väldigt gott! Längtar! Hade vart gott med chokladfonue till efterrätt, men blir kanske chips eller något isället. chokladfondue är så himla mättande o lätt att må illa efteråt eftersom man äter så himla mkt för att det är så gott.

Skönt idag att det är fredag, ska åka till Åkersberga imorgon o packa en del grejer. dax o flytta soffan skulle jag gissa.
Jag vill åka in till Stockholm o shoppa lite. Vill dra till Scorett, Nilson o lite annat. Second han hade vart kul me!
Får se när det blir av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0