Helt slut

Vilket pass! En timme, en intensiv timme! Mina ben är som spagetti o mina armar som godis ormar.
Knappt att jag klarar av att skriva här ens. Snacka om hemskt mkt träningsvärk jag kommer ha imorgon. oj oj oj.
Men kul va det iaf, tur det. haha.
Blir väl att ja sticker dit på söndag också.. men frågan är vilken penga summa jag ska betala, vilket som lönar sej me tanke på hur många ggr det är kvar. får räkna på det sen.
Längtar redan till imon då jag hoppas på att sitta mkt framför bloggen  :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt Elina att du kommit igång. Själv har jag legat i influensa ända sen i Söndags, kanske går ner i vikt av det....hoppas på det så att det är nån nytta med det. Kram

2008-02-27 @ 10:48:21
Postat av: HELENASCITY

skönt med träning =)

2008-02-27 @ 17:14:10
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0