Tävlingar

Finns en hel del tävlingar ute bland alla bloggar just nu.

Jag hittar dem bland annat på  Bloggtävlingar & Tävlingstips.

Här är en del utav dem:




image3561


Du har du chans att vinna Cath Kidstons mysiga handcreme i plåtask i doften "rose & carnation" hos Junitjej. Rose & carnation är en läcker doftbukett av rosa rosor och vita nejlikor med delikata inslag av citrus och gröna blad med inslag av sandelträ.
Asken är, precis som Junitjej har skrivit på sin blogg, fin att spara till knappar, nålar och andra småsaker när handcremen tagit slut.
Handcreme är väl det man dessutom behöver allra mest nu på vintern, när händerna är torra utav all kyla och vant användande.
Värde 79 kr.
Här kommer du till tävlingen!


TÄVLINGEN PÅGÅR TILL LÖRDAG 23/2 KL 22.00





image60


Du har chans att vinna ett par väldigt fina kron örhängen hos Phasion.
För att komma till tävlingen tryck här.


TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG 2/3





image329

Detta super snygga halsband kan du vinna hos Sara.
Förklaring på utseendet: Långt halsband, cateye på vaxat snöre. Stenarna är rosa och Lila

Hon har även ett tröstpris till en utav de som deltar:

image330

Detta armbandet va ju såååå snyggt!
För att komma till tävlingen tryck här.
Vinnaren presenteras på Saras blogg under kvällen den 29/2.


TÄVLINGEN AVSLUTAS FREDAG 29/2 KL 15.00





image3492


Nu har du chansen att vinna detta snygga fodral ifrån ORDNING&REDA hos Prinsessan.
Väskans värde är 349 kr.
Jag håller på att spara pengar till en bärbar och egen dator så att jag kan blogga mer. Vår dator används nu utav hela familjen, inet så lätt att komma åt då.
Detta fodral skulle få mig att bli om möjligt mer motiverad att spara varje liten slant, varje liten femtioöring!
Tävla gör du här.


NÅGOT SLUTDATUM ÄR EJ UTGIVET





image61

Nu kan du vinna detta underbart fina armband från Bags And Fashion hos Rebecca.
För att tävla tryck här.
Vinnare utses tisdagen den 26 Februari.


TÄVLINGEN PÅGÅR TILL NATTEN MELLAN MÅNDAG & TISDAG KL 00.00
(Jag gissar att det är mellan den 25 & 26 feb med tanke på då vinnaren utses)






image583

Du har nu chansen att vinna en utav 10 st Havtorn Hudcreme från Weleda (Värde 78 kr) hos Flachsan.
För att tävla tryck här.
Jag rekommenderar den skarpt, jag använder den, men min tog slut förra veckan.
Den är så skön, bra och doftar underbart. Påminner lite om apelsin/klementin. Faktum är att när jag en dag satt på bussen och smorjde in händerna med den sa någon "mm, det luktar klementin".


TÄVLINGEN AVSLUTAS TORSDAG 28/2 KL 12.00
(Vinnarna utses senare samma dag)





image1212

Du kan nu tävla hos LinnRuby&Millan om detta otroligt underbara och uppiggande halsband från Betties Galleria värde 79 kr.
För er som inte ser så är det ett skivat grönt äpple. Jag köpte gröna skor på Topshop när jag var i Stockholm för några veckor sen, (måste lägga upp bild på dem snart) detta halsbandet hade matchat dem såååå bra! Jag vill ha vill ha vill ha! Hade jag vetat var Betties Galleria ligger, hade jag stuckit dit first thing imorron o köpt ett.
För att tävla tryck här.


TÄVLINGEN AVSLUTAS TISDAG 26/2

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är nu på måndag natt dne avslutas

2008-02-21 @ 08:47:39
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0