Bugg m.m.

Igår åkte jag med pappa o hans tjej på deras första buggkurs i Nyköping. Först skratta vi åt hur mkt de skulle göra bort sej. Hur pinsamt det skulle bli för dem m.m. för ja skulle ju bara sitta o titta på.
De skulle alla stå i ring o det var ju klart för få killar som anmält sej till kursen, så jag hoppade in som kille.
så där stod jag o gunga i takt till musiken så gott jag kunde bredvid farsan. Tjejerna skulle hela tiden byta kille så man fick träffa en himlans massa damer under 45 minuter. Den ena svettigare om händerna än den andra..men vissa vart iskalla o n del hade verkligen ingen taktkänsla. men kul vart det.
Innan vi satte igång o dansa vart där några par som hållt på att dansa i evigheter, så duktiga de var. Kul o se!
De va i alla möjliga åldrar. Önskar man kunde dansa som de gjorde.
Då hade jag nog inte haft den vikten o konditionen som jag har idag.

Skulle se en film idag..vhs, när jag tittat o precis kommit in i filmen började myrorna invadera skärmen. plötsligt kom texten "sätt i renköringskassetten" upp, men vart hittar man den!?
Får vänta tills de andra kommer hem så de kan berätta vart den finns så jag kan se klart på filmen.
En fiende ibland oss heter den, med Harrison Ford & Brad Pitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0