Ni får tycka vad ni vill

..de flesta kommer nog tycka att jag är rättså dum i huvet. hahah. men det struntar jag i.

jag o min pojkvän Pontus ska kolla på hur imorgon, jag var inne på hemnet igår för att lite nyfiket se om det kommit in ngt nytt, så stötte jag på ett rött ruckel som ligger ute i skogarna här runtom där jag bor.

det är litet, men har både skog och åkrar..

vi körde förbi där igår bara för att se vart det låg, helt  underbart läge!
skog runtom hela, man ser inet en granne, men precis runt huset ligger åkrarna så man har ändå sol hela dagen.
Helt underbart!

MEN...ett stort men dessutom, tyvärr :(
...det finns bara rinnande vatten i stallbyggnaden, ovanvåningen är inte inredd, finns inget avlopp, vägen underhålls inte på vintern, huset är litet, taket är eternit, finns ingen modern riktig spis, bara vedspis.
Trots alla dessa stora MEN så går det ändå på ganska mkt. nästan en miljon i utgångspris..

Jag är helt förälskad, inte i huset direkt eftersom man behöver renovera typ rubbet, men i läget!
hur många sånna perfekta lägen kan det finnas här i världen!?

så vi ska alltså dit på visning imorgon.. hoppas verkligen att priset går ner mer än vad utgångspriset är, men hur stora är oddsen för det!? hrm..
hoppas dessutom att de säger att det finns jätte mkt vildsvin, björn, varg och stora dinosaurier och krokodiler i skogen så jag blir rädd och inte vill bo där. haha.. men oddsen för det är väl ungefär lika stora som det jag nyss nämnde.. tyvärr.

Men jag är iaf förälskad!! ♥

bilden är lånad ifrån hemnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0