Powerlift

..det är det som gäller idag.. iaf för syrran min.

Jag skulle också gått dit om jag varit frisk..är fortfarande sjuk om någon undrar.

Legat i sängen mest hela dagen, inge vidare kul men har iaf diskat värsta mounteverest berget med disk alldeles nyss.

Jag bara hostar och nyser idag.. usch, nu ska jag inte gnälla mer.

Har varit en glad dag med, har fått min present från min hemliga vän från Vita gåvor idag. :)
Ska fota sen så ni får se hur det ser ut. Var en te burk fylld med underbart doftande te och fina gråa servetter med vita moln. Blev riktigt glad när jag öppnade. Så nu är Höst swapen över, ser fram emot jul swapen.

Logo - kopiera gärna och lägg på din blogg


Pontus jobbar över idag.. gissar på att det blir 2 timmar extra. han har nämligen spelning på fredag och får då sluta två istället för fyra. Ska göra korvstroganoff till när han kommer hem, ska bli så gott. det är nog faktiskt en utav mina favorit rätter just nu.

Kommentarer
Postat av: Annika

skickar över lite honung



Stackars dig som ligger sjuk.

Krya på dig, så att du orkar lägga in bilder på din gåva! :)

2008-09-03 @ 21:10:16
URL: http://shabbyanka.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej! Vad roligt att du tyckte om presenten. Kanske passar bra med lite te om du är förkyld. Krya på dig! Kram Elin

2008-09-04 @ 08:10:46
URL: http://vitalantligadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0