Sjuk

Har varit sjuk sedan i onsdags, inte så länge kanske.. iaf inte om man jämför med mina 5 månader som jag var sjuk i somras.

Mår inge bra alls, trots att jag börjar bli lite bättre nu.

Har haft jätteont i halsen, nu känns den mest tjock och svullen. Blir yr så fort jag reser mig. Näsan rinner och jag nyser massor. Öronen värker. Varenda kroppsdel gör ont, typ ont i huden o leder o allt. Feber vet jag inte om jag har eftersom vi inte äger nån termometer, men jag fryser inte iaf, men svettas gör jag en hel del.
Kan det vara influensa tro?

Pallar inte sitta vid datorn direkt. Ligger bara i soffan o sängen. Kollar på tv och film, allt jag orkar just nu.

Så blir inte så många inlägg just nu. vilket ni nog förstår.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan!



Synd om dig som är sjuk, men du är verkligen inte ensam, jag tycker var och varannan människa är sjuk just nu.



Krya på dig.



Kul att du kikade in hos mig, lycka till i tävlingen



Kram Lena

2009-02-07 @ 23:23:57
URL: http://vitblomma.blogspot.com
Postat av: Karoleen

Hej Elina!

Jag har tyvärr inte fått in någon bekräftelse från dig ang Vita Gåvor mejlet och att du är med i Köksomgången. Jag vill bara veta att du är med. Kan du höra av dig till mig omgående? Jag ser att du har skrivit ett inlägg nedan ang Kök swapen så jag antar att du är med men bara för att kontrollera.

Mvh Karoleen

[email protected]

2009-02-09 @ 12:27:26
URL: http://blogg.karoleen.se
Postat av: diana

Vad roligt att du är med i tävlingen! =) Just nu har jag en tävling på min blogg "modell för en dag", där du kan vinna en modefotografering av en fotograf i Stockholm! Delta gärna i den tävlingen! =) Kram// Diana

2009-02-12 @ 16:18:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0