Foton

Jag lovar att jag ska lägga ut bilder på lägenheten m.m. hela tiden.. Men det blir ALDRIG av.. men nu så..

Eller typ. haha. Har fotat lite nu iaf.. har haft kameran full med bilder samtidigt som batteriet har varit urladdat..

Jag och Pontus köpte en ny mundering till hans CultDesign Ljuslukta.. Han har en till jul och nu ville vi ha en som passar in i köket.
Den kostade 28 kr hos "Blommor & Design" som finns här i Örkelljunga



Jag har ju dessutom vunnit en tävling.. priset har kommit hem till mig i veckan som gått..



I lördags var det kalas här hemma för mig.. eftersom jag fyllt 22.. min och Pontus släkt kom..
Jag fick bland annat presentkort, pengar och tulpaner.

Har fotat lite av det jag fick.
 
Den vänstra har ett doftljus.. Cocos, luktar riktigt gott.
Man ser väldigt dåligt på bilden till höger upptäckte jag, men "blaffan" som ni ser det är en fin utsmyckning med strass.

Fick ju även tulpaner som jag nämnde, de flesta hängde sig bara några dagar efter.
Fick ett tips om att jag skulle ta en halv matsked potatismjöl i vattnet..men visade sig att vi inte har det hemma.
Gjorde såhär med dem som slokade..



När jag fyllde år fick jag bland annat en hängare till kökshanddukar och byttor till tvättmedel.

 

Kommentarer
Postat av: Lilith

Hej!

Du vann utlottningen på min sida, garttis! :) Hör av dig till mig så får du din vinst på posten! :)

2009-02-01 @ 21:33:57
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0