Kalas på lördag

På lördag kommer släkten hit.. jag fyllde ju 22 år på nyårsafton.
Det blir mina mostrar, kusiner och kusinbarn, familjen och låtsaspappas föräldrar.
Pontus famlij kommer också, hans två systar den äldres två barn och hans famor.
Ska bli super trevligt.
Har dock kommit på att jag glömt höra av mej till en hel del släkt.
Hoppas ni inte är för ledsna.. om alla kommer blir det nästan 30pers.. vilket är ganska mkt i en trea.
Jag kommer bjuda hit er en annan dag på fika och kanske middag då också?
Ber så hemskt mycket om ursäkt iallafall!
Usch, har så dåligt samvete..men lite sent nu..såhär dagen innan.

Imorgon smäller det iaf. kl 15 är här fullt hus och nån timme senare är vi alla tyngre än nånsin.

Vi ses då släkten..ni är varmt välkomna!



Förresten.. jag har vunnit en tävling.
systrarna sockervadds hemsida..
Kommer med posten att få hem en superfin ljuslykta i fattigmansilver.



Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Elina, roligt att du vill vara med i tävlingen:) Lycka till och trevlig start på helgen:)



/Johanna

2009-01-30 @ 15:31:03
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej Elina! Tack för ett jättetrevligt kalas, det var kul att ses och få se hur ni har det i er fina lägenhet! Sköt om er! Kram Helena

2009-02-03 @ 15:19:33
URL: http://pillanopuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0