Förra helgen - Fredagen

Glömt att nämna att jag och Pontus åkte skidor i fredags förra veckan, jag fick låna ett par av honom eftersom han äger hela tre par, medans jag inte har några alls.
Vi var ute på sjön och åkte (den sjön vi ser hemifrån oss) där det var fruset och lagt sen ca en decimeter snö.
Det gick ganska bra tycker jag själv iaf, men fy va man får ont i fötterna. Jag lyckades till o med ramla en gång, haha. Men kom upp ganska fort igen.


På kvällen kom Donne (frontpersonen i Donnez) och hans familj hit på besök.
Vi kom alla överrens om tacos eftersom alla då enkelt kunde plocka åt sig det de själva vill ha.
Gott som sjutton va det.
Efter maten ställde Pontus sig och diska, Donne hjälpte till med att torka disken.
Under tiden kunde jag och Jessika (Donnes sambo) passa på att ägna lite uppmärksamhet åt Karla (deras dotter).
Vi spelade spel, satt o snacka o körde singstar. Jessika gjorde det klart för oss att hon vägrade sjunga en ton inför någon annan människa (förutom inför lilla Karla då) men efter en låt fick vi henne att testa iaf och hon var nog den som levde sig in i det mest av oss alla. Vi hade så sjukt roligt.



Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Tack för tipset, det var där jag hittade det :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-01 @ 13:34:01
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah en man som gillar singstar,kul!!

2009-03-05 @ 16:05:41
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi okej...=)

Ja det där med tapeten var min goda idé=)

Tusen tack gumman!Håll utkik för vi skall sätta in nytt kök o totalrenovera där med nu;)

2009-03-06 @ 17:38:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0