Kan man lita på tekniken?

Undrar om man verkligen kan lita på tekniken!? Jag hade mat i ugnen (halvfabrikat med potatishalvor, lök, broccolli o lite så) de skulle vara inne 20-25 min. så jag ställde mobilens timer på 20min för att jag inte skulle bränna det.
Men jag började tycka att det tog en väldans tid de där 20 minuterna så jag gick o kolla. jodå. allt är kolsvart i ugnen. hahaha. Kollade mobilen varför den inte ringt..och nej, jag hade inte tryckt in 20 timmar som man ofta råkar göra annars. denna gången hade jag tydligen inte hört timern gå igång.
Man sitter helt inne i sin egen värld och litar på att mobilen ska säga till efter 20 minuter, men nejdå. Så nu fick jag skjutsa in resten av påsen som jag la in i frysen innan och tänkte "mmm, ska bli gott och äta av dett nån mer gång sen" Men den gången får bli nu om 20 minuter istället.
Tur det bara är jag som ska äta, annars hade det aldrig räckt! (måste vara det längsta "vad gör du?" inlägget någonsin detta!)


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej & vad roligt att du vill vara med i min tävling!

Lycka till!



Anki

2009-10-15 @ 23:35:14
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0