I'm back

Ja..då var jag tillbaka i bloggvärlden. har tagit en lång oplanerad paus härifrån. har haft hur mkt som ehlst jag kunnat skriva om..så det har liksom blivit att jag inet skrivit alls istället.

i sommar har jag bland annat varit hos min far som bor i nyköpingstrakten. han gifte sig men din älskade Karin den 1 augusti så jag har varit på bröllop också :)
Jag o pontus har campat o på campingsemestern fick ta en avstickare till Malung (dansbandsveckan) där Donnez spelade.
Jag har testat att blåsa glas i Kosta och jag och Pontus målade även på glas.
I början av sommaren var vi på High Chaparall. Hade två barn med oss, de hade hur kul osm helst.
Jag har dessutom vart på en massa loppisar o en auktion, riktigt skoj! Älskar loppisar så otroligt mkt!!

På återseende - snart..jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0