Brolle Jr

Såg en repris på Så ska det låta från den 4/4 2008 på kanal 24 för några minuter sen.
Brolle och Frida Öhrn va med bland annat. älskar de båda. hade varit härligare om de varit med i samma lag. tror deras röster passat toppen ihop.



Här ser man bäst vem frida Öhrn är, men hittade en bild på henne som är så häftig och var bara tvungen att ta med båda..


Förresten, finns det nån som kan titta på Brolle utan att bli helt förälskad!? Det kan då inte jag iaf. Han är ju så underbart snygg.

Porträttbild på Brolle Jr

Synd man inte kan plocka ut folk som finns inne i tvn o ha dem hemma hos sej. Hade jag gillat.
En till som jag tycker är snygg...eller mer söt kanske... men förälskad blir man iaf.. det är killen det handlar om i treans "How i met your mother". han är ju bara såå mums :)



nu ska ja leta vidare på brolle på youtube.. ska nog kolla upp frida öhrn också.

Kommentarer
Postat av: shoebox

Brolle bor i min stad hihi!

2008-04-11 @ 20:41:10
URL: http://shoebox.tjejsajten.se
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, man bli verkligen kär i Brolle, tror det är något med hans utstrålning.. :)
SV: Jag kommer troligen dra vinnaren i utlottningen idag eftermiddag ^^

2008-04-16 @ 06:15:55
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0