Pysslande

idag har jag en liten pyssel dag.. sitter o knepar o knåpar på lite olika rmband o halsband.. blir kanske ett o annat örhänge me, vi får se.
jag älskar att göra smycken. ska sälja på ett ställe i sommar, men när jag gjort ett smycke färdigt tycker jag oftast att det är så fint att jag vill behålla det själv.. så hur ska det gå.
gjorde ett lila armband igår.. o ett rosa grönt armband ida.. men det kommer mera.. var så säker.
får väl ta o lägga upp lite bilder här så ni får se..
har gjort till en kompis me en gång.. till Evelina, halsband med matchande örhängen. det blev verkligen super snyggt!
En kompis till Evelina fyllde år för ett tag sen och då fick hon ett haösband i vaxad lintråd med en del pärlor på utav mig.
När jag skriver såhär så låter ju smyckena jätte fula..men har inte tid just nu att lägga upp en bild.. jag får passa på o göra smyckena medans jag har inspiration ju..
Evelina trodde till en början me att det var några fula amatör smycken som skulle se barnsliga ut eller nåt.. men sen när hon såg de i verkligheten tyckte hon att de var jätte snygga.

Nu ska jag återgå till smycke verkstan..

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Vad roligt att göra egna smycken :)
Sv: Tack så mkt!

2008-04-18 @ 18:56:10
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Evelina

Ja, det blev jätte fint gumman:) Du får ha en bra helg så får vi hoppas vi kan ses nästa helg..Eller till valborg, det är ju om en och en halv vecka bara..Pussar

2008-04-18 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0