Välkommen hem!

Nu äntligen är Emma hemma i Sverige, välkommen!

Vi skulle sett på bio (Twilight) men när hon hade bokat hade hon glömt bort att vi skulle se den tillsammans.. skäms. Haha.
Vi får ta o se en annan film eller nåt nån dag snart.
Flytthjälp kanske!? haha.
Kan du hitta på nåt denna veckan förresten? jag är nog inte så hemskt upptagen..upptagen e jag vl..men dej kan jag lätt klämma in ;)
Hoppas du känner igen mej fastän jag gått upp si sådär en hundra kilo ungefär. haha. inte riktigt men inte långt ifrån :P
Va ju trots allt riktigt längesen vi sågs nu.. du kanske är brun som en pepparkaksgumma nu när du kommit hem..

Detta skulle bli ett seriöst "välkommen hem" inlägg..men jag är inte så bra på det där seriösa..

Men i vilket fall.....VÄLKOMMEN HEM EMMA!

Kommentarer
Postat av: Anna/Levindas Värld

Hej!



Tack så jättemkt för den fina "hemliga gåvan" jag fick av dig för ett tag sen! Så roligt att få presenter och du lyckades jättebra med ditt köp :)



Ha en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År!!!

2008-12-10 @ 10:23:37
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! och förlåt för bion =) jag skyller på jetlag =) jag är inte solbränd...hade otur med vädret de sista veckorna och sen har jag dessutom inte solat särskilt mycket alls där nere...har haft annat mycket tråkigare för mig.

2008-12-10 @ 19:08:11
Postat av: Anonym

Hej :)

allt bra :)?

startade nyss en tävling på

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/kan-inte-sovavi-kor-igang-en-till-tavling.html

Kul om du vill va med

Har även en tävling där man vinne 100 kr presentkort hos nelly.com

3 st vinnare

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/se-hit-3-stycken-vinner-100-kr-pa-nellyco.html

2009-01-16 @ 01:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0