Liten ändring... Dagens grej.

Alltså, man måste få ändra på lite grejer..
eller hur!?
Jag har märkt nu sen jag kom hem ifrån besöket hos min pappa att jag inte har lika mkt tillgång till datorn här hemma som jag kunde ha där.
Så jag måste tyvärr ändra dagens grej lite, jag kan tyvärr inte lägga upp en ny grej som jag tycker är rolig och samtidigt onödig och himla nödvändig varje dag.
Jag hinner tyvörr inte med det.
För först ska jag få tid vid datorn, som jag delar med hela familjen + att jag ska leta upp en kul sida me massa prylar + att jag då ska hitta en kul pryl o sen ska ja då skriva om den o så.
Jag tycker att det är super kul, men kommer tyvärr inte hinna med det varje dag framöver, så att ni vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0