Semledagen

Mums mums mums va d e gott me semla.. Ätit en idag. Men ätit desto fler innan i år.
Förresten, jag har kollat upp vad det kostar o allt sånt för mej o börja på powerlift igen. det ska bli nice!
det kostar 300kr.. för vårterminen gissar jag. hoppas att jag blir sponsrad. det började vecka 4 o jag vet inte när det slutar så får väl höra me dem som har det. ja menar så att det är lönt att man betalar 300kr. så att det inet bara är några få gånger kvar eller nåt.
Men det ska bli kul iaf.
Va i stockholm igår.. va på skojakt. hittade tillslut ett par suveränt snygga stövlar på Scorett!
De hade kostat 1099kr.. oj oj oj.. men det vart underbar rea o fick de för 450 :) super bra!
nu ska jag gå o se en film sen ska ja hoppa i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0