Onsdag kväll

så var det onsdag.. fast onsdagen är ju snart slut. inte mkt som hänt idag, men det kan ju också vara för att jag somnade på soffan ida o vakna inte förän efter 2,5 timmar. det ni! Jag var så fruktansvärt trött.
När jag sen vaknade då vart det dax för room service & greys anatomy.. o då fick jag ju sitta kvar i soffan. så jag har spenderat en hel del tid i soffan idag.
Undrar när det blir att jag lägger mej ida, undrar framförallt när jag väl somnar..
Trött är jag ju inte, men seg som f*n är jag.
Har en sån där seg dag ida, hade en igår med.. undrar när de sega dagarna tar slut, hoppas det blir imorgon, för då måste jag verkligen städa mitt rum. Borde helst damma allt där inne också, vet inte nöär jag gjorde det sist, det var iaf inte till i julas så usch va dammigt där måste vara. knappt vågat titta efter.
Har en grön växt i mitt ena fönster som håller på att dö också, borde nog dra ner till byn o köpa en ny. Jag skulle försöka få liv i den eftersom att en del blad hade blivit bruna så jag beslöt mig för att klippa av alla blad som var lite bruna...tillslut var mer än halva växten borta... det slutade med att det bara blev fyra blad kvar.. hoppsan!
Inte riktigt det som var meningen, det var ju tänkt att den skulle se mer levande ut o bli mkt grönare, men icke.
Torsdag..hmm, då sänds väl private practice.. ska bli intressant o se, hoppas de ghar sån där previously i början, eftersom familjen missat spela in det till mig förra veckan.
Vad ska jag göra nu.. fundera på morgondagen


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja Heroes går på canal+ =P

2008-03-20 @ 17:28:23
URL: http://michellex.blogg.se
Postat av: Michelle

Jag tror dom visar både från säsong 1 och 2 på canal+. Dom lär nog visa 2 säsongen på 4an sen också, för dom visar det ju först på canal+.

2008-03-23 @ 14:02:49
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0