Tiilbaka

Nu är jag tillbaka igen efter lite blogguppehåll..
Har inte mått så bra nämligen.
Vart förkyld, sjuk, förkyld, sjuk o nu är jag bara förkyld..
Men inte varit frisk något där emellan..inge kul men ska inte gnälla nu..
vill istället visa att jag är glad idag, det är ju fint väder, ska på "konstert" ikväll och jag har vunnit en tävling!

Jag vann en liten jordglob som finns att köpa på www.stiligt .se den kostar 479kr och är så snygg.



Det är jordgloben på bilden jag vunnit och jag lånade bilden ifrån stiligt.se

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!

Välkommen och lycka till!

Kramar

www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx



2008-05-29 @ 07:16:38
URL: http://mumari.se
Postat av: Emmsan

stackars lilla Elina har du varit sjuk?? Du måste börja skriva oftare på bloggen...jag har inget annat vettigare för mig än att titta in här ändå....lika bra att du förser mig med massa info...du får annars gärna skicka ett email eller nåt med massa hemlisar ;) puss o kram

2008-06-01 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0