Födelsedagar i oktober

Den började torsdagen den 2 med att pojkvännen Pontus fyllde 27 år.
Jag smöh upp en stund innan klockan 8 och tassade in i köket där jag föreberedde frukost på sängen.

Det blev hjärtan på ljuslyktan, två stenar i form av hjärtan som jag hittat på stranden, hjärtformade mackor me hjärtformad prickigkorv och hjärtformad gurka. Det blev mkt uppskattat.



På fredagen kom min familj (minus syster eftersom hon var uppe i Karlstad) plus Pontus familj plus farmor på fika. Farmor hade varit snäll och bakat både kanelbullar, toscakaka och drömmar. Hon kan baka hon!

Av mig fick Pontus en tröja med snyggt tryck på, ett ljus och ett smyckeskrin.
Av min familj fick han tre tröjor att ha under skjortor och av min syster och hennes pojkvän fick han isform som gjorde gitarrer. (hittade denna bild på bluebox.se där de säljs bland annat. syrran hade köpt sin present till Pontus på lagerhaus och då var silikonformen röd) Grymt häftiga och Pontus blev hur glad som helst!


Av sin familj och slökt fick han pengar, presentkort på jc (han behöver nya jeans) och aftershave.

Nästa födelsedag var på söndagen i samma vecka, den femte. Då fyllde mamma år..var det 39 eller va va det hon fyllde? ;)

Hon fick en temugg (höganäs keramik), pengar (hon behöver köpa nya skor), korsordspenna (bläckpenna man kan sudda), miniräknare, reflexväst och en soda streamer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0