Julklapp

Jag vet redan saker jag önskar mig i julklapp.. är nog ute i ganska god tid..men kolla in.. (mamma speciellt)
du kan ju spara massor me tid om du börjar köpa julklappar till mig redan..

Har sett en hängare för längesen o nu äntligen lyckats hitta den igen..

Den är ju så snygg och praktisk.
Kostar 89 kr på russinnet.se

Margretheskål 0,75L MiniMargretheskål 0,5L Mini
Önskar mig även en lagom stor bunke..men inte vilken bunde som helst utan en Margretheskål.. finns både på Cervera och Duka bland annat.. Finns i många olika storlekar. En i färg hade jag tyckt va ganska kul.. men kanske ska man vara klassisk o köra på en vit. Den som köper en till mig i julklapp får bestämma..men den ljusblåa är fin..
(tror att det finns 7 olika storlekar och 8 olika färger)

Omslagsbild: ISBN 9789197613279, Pyssel de luxe - 41 vansinnigt piffiga pyssel!

Boken "Pyssel de luxe" är en bok som jag önskar mig.
Billigast ska den vara på bokus.com där den kostar 132 kr

Omslagsbild: ISBN 9789155236595, Gör smycken och annat vackert av pärlor

Boken "Gör smycken och annat vackert av pärlor"
106 kr på bokus.com



En helårs prenumeration på tidningen "Kreativa Kvinnor" (589 kr)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja då var julklapparna räddade, undrar bara hur mkt hon lägger på listan innan julen är här, hi hi.

2008-10-07 @ 18:13:29
URL: http://www.pysseltagen.se
Postat av: Evelina

Ja, de är från Ikea:)

2008-10-09 @ 13:27:28
Postat av: Charlotte

Tävling hos mig - välj om du vill bli mysigare eller skönare. Trevlig helg!

2008-10-10 @ 16:46:16
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0