Inredningsfeber

har i flera dagar fastnat på folks inredningsbloggar.. o pysselbloggar. börjar få inredningsfeber nu också. Men jag o Pontus vill ju flytta så man vill ju inte lägga ner för mkt arbete o tankar på att göra om.
Har kommit på en ide till köket iaf.. tänkte jag kunde införskaffa en plansch.. ni vet ögoncacao planschen o sen sätta den i en svart ram o placera den i köket till vänster om hyllorna jag visat innan..
just nu hängen en fruktansvärd bob marley tavla där.. (min pojkvän är musik freak) han tog vad tavlor han hade o satte på krokar osm redan fanns och då hamnade bob marley i köket av alla ställen.
det måste det bli ändring på..man kan ju inet ha bob marley i ett litet kök heller.. tycker iaf inte jag.

Har lust o måla om den väggen med, den är full me hål o allt möjligt.. men hela väggen åller på att vittra sönder..skojar inte. när vi borrade hål till hyllorna bara flög det vägg mojs överallt.. sen fastnade ingenting..inte ens expanderskruv eller expanderplugg i väggen..väggen runt hålet bara gick sönder. man fick vara fruktansvärt försiktig.
Om man tar bort de krokar som suttit sen Pontus flyttade in försvinner en hel tårtbit vägg.. okej då..inte en hel tårtbit..men lätt en liten kaka...eller iaf en plutt stor som ett gelehallon... det lovar jag iaf...stort som ett gelehallon blir märket runt hålet.. o det är ju inte så kul.

Nu är det verkligen läggdags.. sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Hi hi! Det är lätt att bli fast! :)



Svar: Hon jobbar mycket med keramik, så jag antar att det är nån slags lera!? Som hon sedan vikt till blommor... Jag har inte frågat hur hon gjort dem.



Kram

2008-09-07 @ 22:53:56
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Pysselprinsessan

Ja visst ja... Jo, jag ska fota där jag brukar pyssla! Kommer nog bilder på det i veckan! :)



Kramar

2008-09-07 @ 23:05:46
URL: http://pysslamera.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, det är verkligen fint.Har kollat när Leila bakar å hennes kök är verkligen en färgbomb:) Jag köpte en bunke till Syrran som var grön som oxå finns i massa fina färger,men vet inte om vi tänker på samma,kan inte märket..Men de är väldigt fina iaf..Jo,det var bäst så med skolan,fast det samtidigt känns trist..Hur mår du nu föresten? Kram

2008-09-08 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0