Söndagen

Igår blev det en sen morgon eftersom vi hade varit iväg på 50-års fest där dessutom Pontus spelade med bandet.
De ska ju packa ihop och så efteråt..o det tar ett tag kan jag säga. jag gjorde mitt bästa ör att hjälpa till med sladdar o annat smått jag lärt mig att plocka ihop. När allt jag kunde var klart gick jag över till att hjälpa till med att plocka ihop bord och stolar så det blev lättare för dem att städa..
Blev inte att vi kom i säng förrän halv fem på morgonen..

När vi väl hade vaknat åt vi en god frukost, diskade o bäddade sänge, städade badrummet och tog sen bilen till Råå. Parkerade på Rya golfbana i Råå och gick ner till stranden, vi hade påsar med oss och plockade lite fina stenar, slipade glasbitar och fina snäckor. Älskar att plocka sånt..
Tänkte vi skulle ta o pyssla med en del.. hittade några roliga stenar med hål rakt igenom. Kan bli kul.
De som bli över efter pysslandet tänkte jag kanske ta o lägga i en skål eller något, är så fint att ha sånt framme o drömma om sommaren.

Vad det blir för pyssel av det vet jag inte, kanske något halsband, mobil eller kanske bara lite dekoration på en ram.
Får se vad som faller oss in när vi sätter igång o skapar.

Är det någon som har något tips, dela gärna med dig av det i en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0