Uppe igen

Nu är jag tillbaka uppe i lägenheten.. träffade inte på något spöke. men hittade Pontus andra källar förråd. Där inne fanns tre gamla flaskor me nån sörja i och en gammal kyl. Säkert som tillhört den förra ägaren.
Men han hade missat att ge mej alla nycklar tydligen för kom inte in i förrådet som är fullt med grejer.. kanske var medvetet gjort av honom..haha.. vad vet jag!? han kanske har märkt nu hur nyfiken jag är.. han kanske misstänkte att jag skulle rota bland hans prylar. hehe.. inte skulle väl jag...!?
Så hittade såklart inga hyllplan heller då. Får väl smita ner när han kommit hem.

För några inlägg sen räknade jag efter och fick det till att lägenheten ligger på fjärde våningen, fattar inte hur jag fick det till det. måste varit sjuk och yrat.. för den ligger på tredje och översta vången. haha.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så underbart rolig, man ler hela tiden

när man läser. Var får du allt ifrån.

Kram Lotta

2008-09-05 @ 19:39:11
Postat av: Inger

Ja du är underbar Elina, alltid när jag är inne på din blogg sitter jag och småskrattar hela tiden. Fortsätt skriva hjärtat, du ger många ett leende!



Stora Kramen från mamma

2008-09-09 @ 00:15:27
URL: http://www.pysseltagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0