Köks swap 2009

Har fått min gåva ifrån min hemliga vän.

Fick den för flera dagar sedan, men har verkligen haft fullt upp.

Jag blir alltid så glad när det komemr något med posten, när det sen dessutom är ett stort paket är det ju ännu roligare.



Detta fick jag:

Kokbok, diskhandduk och servetter.




Så kul. Seretterna åkte direkt upp ur paketen o ner i servettstället. Boken kollade jag igenom direkt och diskhandduken åkte direkt i tvättmaskinen och nu hänger den uppe och använd. Så bra saker!


Tack min hemliga vän på Vita Gåvor!


Kommentarer
Postat av: Christa

Hej och välkommen till tävlingen! Hoppas du vinner nu då! Lycka till! Kram Christa

2009-02-19 @ 14:07:10
URL: http://www.rosesandangels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0