I'm back!

Nu har vi äntligen skaffat oss trådlöst internet i vår nya lägenhet.. Härligt o kunna ligga i soffan o surfa.

Det har verkligen varit fullt upp här hemma med flytt, köpande av ya möbler, packa upp alla lådor. Alla mina saker har inte flyttat hit än.. mina pysselsaker saknas här bland annat.. alla kartonger är inte tömda än..

I eftermiddag ska vi åka till Markaryd och kolla på en möbel som är tänkt ska stå i hallen. Hoppas Pontus gillar den lika mkt som jag gör.  Undrar om vi får in den i bilen..

När det blir lite ordning på vardagen ska det komma upp bilder på lägenheten ovh de nya möblerna.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)

hoppas du inte blir sur för jag tipsar

men har en tävling där tre stycken vinner 100 kr var på nelly.com

va gärna med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/se-hit-3-stycken-vinner-100-kr-pa-nellyco.html

2009-01-12 @ 13:57:54
Postat av: Evelina

Ja, det var så mysigt å fint där uppe..



Det är Mirabell som ska få ett litet syskon ja, ska bli spännande å se om det är en pojke eller flikca:)



Kan jag tänka mig, men det är samtidigt roligt att hålla på att fixa å handla en massa nytt.. Jag tyckte bara det var kul när vi flytta..Man behöver ju inte stressa, fast man vill ju såklart bli färdig..Vi måste absolut komma å se hur ni bor ja..Ni ska väl ha inflyttningsfest sen oxå?

Kramis

2009-01-13 @ 07:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0