Önskelista 2009

Här följer nu min önskelista för julen detta året.


*Större minneskort till kameran (har 512MB nu och det kommer jag inte långt med)

*Hörlurar till min Mp3 (likadana som tidigare, nämligen dessa)

*Presentkort (Väla, Ikea, Pysseltagen)

*Böcker "Fint till jul", "Pysselsugen", "En fröjdefull jul", "Berlocker"

*Pysselväska/-fövaringkorg

*Strumpor (svarta med något upptill - så blir det lättare att para ihop dem o att skilja på vilka som är mina och vilka som är Pontus)

*Hela Twilight serien i pocket på svenska

*Sex and the city dvdbox

*Vänner dvdbox

*Svarta strumpor (med mönster upptill, tex Lindex)

*Scrapbooking lim

*Hårfön med tratt med piggar innuti

*Vetekudde som man värmer i mikron

*Dammvippa

*Ståltvål (sån som gör att lukter på händerna försvinner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0