Vita gåvor

Det är igång igen.. temat denna gången är randigt, rutigt eller prickigt. Inte så lätt..men samtidigt inte så svårt. haha.. hur kan det hänga ihop!?

jag själv vet inte ens vad jag gillar mest, det beror ju på vad det är och hur prickarna, rutorna o ränderna ser ut..

för att förenkla...eller kanske försvåra (vad vet jag) för vännen som ska ge till mig ska jag skriva ner lite tankar o funderingar jag haft kring detta tema.

Jag tycker att prickiga muggar o kannor är fina som bara den..men jag har fullt i köket-tro mig!
diskhanddukar blir jag alltid glad för..men jag har svart o vitt i köket.. så det ska helst hållas inom det vita och svarta.
Skulle det vara något till vårt vardagsrum så går det i afrikatema.. inet så lätt med rutigt, randigt o prickigt där heller. men färgerna där går i grönt o brunt iaf.
servetter har jag gott om.. så det är inget jag önskar heller..
Balkongen är ganska stor så kanske ngt till den. där har vi färgerna blå och vit. men ljuslyktor i alla möjliga färger.
badrummet är ganska litet och tråkigt. man kan typ inte ha ngt kul där inne. haha. där e svårt o placera ngt i temat skulle jag tro.
En duk kanske hade varit trevligt nu när jag tänker efter, kanske till köket? gärna svart o vit då ju.
eller ngt hittat på loppis. jag älskar ju loppisprylar. eller kanske bokstäver som är prickiga eller i de där andra mönsterna-älskar bokstäver nämligen.
bakformar kanske..

du kommer säkert på ngt..men här har du lite av mina tankar iaf.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, Jättefin blogg! Ska försöka följa den :D

Besök gärna min också :)

2009-09-19 @ 20:14:51
URL: http://emmiiizan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Tack för din hälsning hos mig. :)

Appropå de där underläggen så ska man först ha en rund pappersskiva typ av kartong och sen limmar man bara fast snöret på den. Typiskt att inte länken funkade... Ska kika på det. :)



Haha, ja jag handlade min "vita gåvor" sak igår, tyckte det var rkitkt svårt att hitta på något bra denna gång. Fick gå i många affärer innan jag kunde välja. :)



Ha det fint!!

2009-09-29 @ 07:04:19
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: pysen73

Hej, eftersom du varit med och tävlat inne hos mig tidigare ville jag tipsa om att jag nu har en ny tävling:



http://pysen73.blogspot.com/2009/10/vinn-fina-produkter-fran-sicilien.html

2009-10-05 @ 21:56:00
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: Margareta -Fotomix

Hej. Jag måste fråga om du fick mitt paket i vita gåvor? Hoppas allt är väl med dig, kan du inte lägga ut ett inlägg på din blogg eller höra av dig till min fotoblogg så jag vet. Margareta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0