återkommer

Jag har haft fullt upp, inte kunnit sitta här o skriva.

Det har ju vart lite fint väder och har då passat på att olja in golvet på balkongen.
När jag inte oljat golv har jag legat ute i solen eller jobbat.
Har även sen sist jag skrev varit iväg och firat min och sambons tvåårsdag. Blev picknick och solnedgångsmys på stranden i Vejbystrand.
Bilder på det kommer så småningom-har inte lagt in bilderna i datorn än.
Jag har även hunnit bli förkyld, genomförkyld dessutom. Inte alls kul nu när det är fint väder o man vill gå ut o gå och va i fina vädret. Orkar ingenting i stort sett och vill helst bara ligga under täcket. Som tur är kan jag ta med mig täcket ut och ligga på balkongen så jag ändå får både sol och frisk luft, vilket är toppen!

Jag återkommer när jag är på bättre humör, när jag lagt in bilderna och när jag blivit frisk igen.
Hoppas det är snart!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uch din stackare, du är ofta sjuker. Krya på dig :)

2010-04-26 @ 18:14:23
URL: http://evelinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0