Scrapträff

Imorgon, Lördag ska jag på scrapträff anordnat av min mammas företag "Pysseltagen".
Vi ska hålla till på Gästis här i Örkelljunga och det ska bli såååå kul. Ska vara där nere hela dagen. :)
Ska packa grejer ikväll som jag ska ta med. Blir inte lätt, man vill ju inte ta med sig allt men ändå vill man inte känna när man är där att man saknar något hemifrån.
Undrar dessutom hur det ska gå för mig att pyssla på "beställning". Jag brukar bara känna mig inspirerad då och då. Brukar inte få inspiration när jag känner att jag "måste" pyssla. Men på kurser jag varit på innan har det ju i o för sej gått bra att pyssla på kommando. Så det ska nog gå bra, hoppas jag iaf. Får lägga upp bilder här sen på saker jag gjort under träffens gång..om jag nu får nåt gjort under kursens gång. haha. Man vet aldrig.
Men kul ska det bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0