Vita gåvor

Fick ett sms igår om att jag kunde komma och hämta ut ett paket på ica-nära i byn.
Jag stack dit direkt efter jobbet och hämtade ut ett paket..

När jag öppnade låg detta i



Så underbart fint hjärta och vilket sött omslagspapper!

Detta låg innuti



En tavla i gips, en ljusslinga, ett kort och en hätta att sätta på marmelad- och syltburkar.

Så gulligt av dig, min hemliga vän!

På baksidan hade hon skrivit vad hon hade tänkt med grejerna.

Är hemskt tacksam, allt blev helt perfekt! Har hängt upp tavlan på väggen som den är, så fin, och har lagt in ljusslingan i fågelburen. Det andra kommer jag flytta runt på för de är ju så söta!

Tack tack tack!

Får fortsätta skriva mer om detta senare i helgen eller i början på nästa vecka. har fruktansvärt mycket att göra nämligen. Pappa & Karin kommer hit när som helst och ska bo här ett par dagar. Min kära syster tar nämligen studenten imorgon så de är nere och ska gratta henne. Hoppas för övrigt på fint väder imorgon, iaf efter kl 14 då hon springer ut.

På återseende och jag önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0