Köpt böcker

Har kollat igenom en hel del på adlibris.com efter böcker jag vill ha. Kollade även bokus, men jag bestämde mig för att adlibris nog var pyttelite billigare.

Jag beställde följande:




Om jag kunde drömma (Inbunden) av Meyer, Stephenie 59kr

Om jag kunde drömma

När jag hör din röst (Inbunden) av Meyer, Stephenie 59kr

När jag hör din röst


Ljudet av ditt hjärta (Inbunden) av Meyer, Stephenie 59kr

Ljudet av ditt hjärta

Så länge vi båda andas (Inbunden) av Meyer, Stephenie 158kr

Så länge vi båda andas

Sätt kärnor,frön och knölar (Inbunden) av Rönnblom, Eva 69kr

Sätt kärnor,frön och knölar

Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra? (Pocket) av Simonson, Nisse 41kr

Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?

Det okända : övernaturliga fenomen från Sverige och världen (Inbunden) av Svahn, Clas 47kr

Det okända : övernaturliga fenomen från Sverige och världen

Sekter och hemliga sällskap i Sverige och världen (Kartonnage) av Svahn, Clas 94kr

Sekter och hemliga sällskap i Sverige och världen

Till bords med brutna servetter (Inbunden) av Aronsson, Catharina 55kr

Till bords med brutna servetter

Inspirerande betong : 44 projekt att gjuta själv (Inbunden) av Skote, Malena 181kr

Inspirerande betong : 44 projekt att gjuta själv

Blomstrande idéer : dekorera kreativt med kransar, buketter och grönt (Inbunden) av Mercke Schmidt, Minna 109kr

Blomstrande idéer : dekorera kreativt med kransar, buketter och grönt

Naturligt vackert : kransar, pynt & dekorationer (Inbunden) av Renberg, Kari 158kr

Naturligt vackert : kransar, pynt & dekorationer

Mycket mer än trädgård : inred och dekorera ditt gröna rum (Inbunden) av Örnberg, Anna 39kr

Mycket mer än trädgård : inred och dekorera ditt gröna rum

Eftersom jag handlade för över 300kr fick jag köpa den fina boken En deppig dag för bara 49 kr! (Spara 30 kr.)
Så jag slog till på den också! Kan va en trevlig eventuell present kanske nån gång?

Nu ser jag fram emot paketet som inte kommer på brevlådan och inte heller på posten utan på mitt närmsta utlämningsställe. Tar ca 2-5dagar eftersom jag beställde med fraktsättet "Miljö" som skulle vara lite mer miljövänligt och som dessutom bara kostade mig en guldpeng (10kr).
De hade tre olika fraktsätt, "Ekonomi" som innebar fraktfritt och 2-3 dagars lev. "Miljö" som kostade en guldpeng (10kr)
De hade tre fraktsätt:
"Ekonomi" fraktfritt och 2-3 dagars lev.
"Miljö" 10kr i frakt och 2 dagars lev.
"Normalfrakt" 19 kr i frakt och 1 dags lev.

Jag värnar om miljön i den mån jag känner för. Dvs, jag gör så gott jag vill och kan så jag valde "Miljö" som sagt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0