Min onsdagskväll

spenderar jag nu helst framför Grey's Anatomy som har säsongspremiär ikväll kl 21.00 på kanal 5.

Så underbart att alla tvprogram kommer tillbaka till oss denna vecka!

Såg på nya serien Couger Town igår, men Vänner-Monica i huvudrollen. Hur kul som helst..en hel del överdrivet, men ack så kul. Perfekt sådär en tisdagskväll. Lagom avslappnande.
inget minus direkt att det var tonvis med snygga boys med i serien. ;)

Nu ska jag äta en bit hemmagjord pizza från igår-extra allt. Det ska va MAFFIGT som en viss kille sa konstant igår under pizzabaket. :D

Önskar mig själv en smaklig måltid och er en fortsatt trevlig onsdagskväll!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: hanna

Min tävling är nu avslutad.

Ha en fortsatt bra helg.

Kram

Hanna

2010-03-06 @ 20:14:14
URL: http://blommorifonstret.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0