Målar tavla

Håller på att måla en tavla till köket som jag själv ritat upp, men vet inte hr det blir som färdigt resultat.
Jag skrev ut en bild från internet och ritade upp rutor så det skulel bli lättare, men gjorde en fet miss sen.
Hade nämligen lite för bråttom och ville få den klar så fort som möjligt, trodde färgen skulle täcka mina blyerts sträck men icke.. och jag hade inte suddat ut rutorna.. vilket jag verkligen borde ha gjort..för nu har jag hittills målat många lagar med vitt och sträcken syns fortfarande..


Tänkte måla ögonen och texten svart.

Den blir nog iaf snyggare än Bob Marley tavlan som Pontus har satt ut i köket..
Märkte ni där att jag var tvungen att nämna att det är Pontus som satt upp den där. Så fort det är ngt jag inte gillar, så skyller jag på honom. haha. Men det är ju han som har satt upp den där, inte alls snyggt.
Hoppas min tavla blir bra och att det blir färdig någon gång så att det kan få komma upp där..


Där Bob Marley hänger vill jag ha min tavla..fast mer centrerat.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Jätte kul att du vill vara med, lycka till:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0