Färg i köket

Fortsätter på mitt egenkompade tema.. "färg i köket"

Hittade dessa saker på favortisaker.se
Salladsbestick Lollo & Rosso, transparent orange - KoziolSalladsbestick 159 kr

Slevhållare Luigi, röd - Koziol Slevhållare 229 kr

Väggklocka citron, gul - DixieVäggklocka med citroner 299 kr

Frukt- och kakfat Babell, lila - KoziolKakfat från 139 kr
Brödbox med skärbräda Vintage, mörkröd - TyphoonBrödbox 599 kr
Burkar Retro, set om 3Plåtburkar (set om 3) 149 kr
  Självhäftande kakeldekor, 4 st ÄPPLE Amorosa cerise  - Lotta Kühlhorn  Kakeldekor 99 kr

Drinkpinnar flamingo, 4-pack - Zak Drinkpinnar 4-pack 59 kr
Unikko: RÖD blomma, salladsbestick - MarimekkoSalladsbestick 99 kr
Unikko: RÖD blomma, saftkanna - Marimekko/ZakSaftkanna 199 kr
Unikko: GUL blomma, äggkopp med sked, set om 2 - MarimekkoÄggkopp med sked 199 kr
Skål med sked, set om 4 - RiceSkål med sked (set om 4) 169 kr
Salladsbestick, rosa - KoziolSalladsbestick 79 kr
ÄPPLE: Skärbräda med handtag, cerise/gul/orange - Lotta KühlhornSkörbräda med handtag 329 kr
Glasunderlägg, orange, 4-pack - KoziolGlasunderlägg 4-pack 99 kr
Pappersrullehållare Roger, transparent röd - KoziolPappersrullehållare 219 kr
Disktrasa Stars, 3-packDisktrasor 3-pack 67 kr

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Gokväll! Jag beställde planschen från Formodesign Center i Malmö. Trevlig helg!

Postat av: Evelina

jag tyckte dom plåtburkarna var supercoola,funderar faktiskt på att köpa dom:) Isf om du oxå vill ha nått där så hade vi kanske kunnat dela på frakten?

2008-09-14 @ 09:44:21
Postat av: Evelina

Och den här..Plåtburk för tvättmedel:) http://favoritsaker.se/art.asp?id=1661&func=&varuid=

2008-09-14 @ 09:47:28
Postat av: Charlotte

Fina saker!

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 15:26:48
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Evelina

Jag förstår..Varför har han gått ner till 30%? Tror jag ska köpa de plåtburkarna,för har köpt en hylla till köket nu..Så du får se det på bloggen sen:) Ja var hos Paulina i HBG ist,tivoli..Det var skoj. Kram

2008-09-22 @ 16:40:46
Postat av: Linda

Vilka roliga och fina saker du hittat. Jag gillade speciellt plåtburkarna.



Ha det gott!



Linda

2008-09-22 @ 17:56:39
URL: http://lindasvitatankar.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 16:57:08
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0