Hemma hos oss

Kom på att jag nästan inte visat någon bild på hur det ser ut hemma hos mig och Pontus.. får ta mig  kragen o fota lite så ni får se. Jag älskar iaf när andra visar hur det ser ut hemma hos dem.

Vi har ju ganska nyligen typ flyttat ihop.. jag har långt ifrån alla min saker här. Det får nämligen inte plats i en liten etta..
När jag flyttade in fick vi dessutom möblera om lite för att kunna siva bättre.. så tavlor o så hänger lite konstigt nu, det var ju  anpassat till hur det såg ut innan + att Pontus på många ställen hade hängt upp tavlor där det rdan var krokar då han flyttade in.

Men ni ska få se en dag, jag lovar!

Vi hoppas ju stort på att hitta något större som inte är allt för dyrt så snart som möjligt. Vi verkligen längtar efter att få större så vi kan få in mina saker o få mer ordning på allt. Just nu är det ganska mkt åkande fram o tillbaka till mina föräldrar där jag har en hel del grejer kvar...kläder bland annat. Nen lååångt ifrån så mkt rännande som det var förut.. då levde jag i väskor o kassar.. så nu är det väldigt skönt jämfört med då.

Kolla på klockan nu o upptäckte att det är dax o gå ner i tvättstugan igen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja,burkarna var superfina:) Har köpt en ny hylla vi ska ha i köket, men har inte hunnit sätta upp den än,blir till helgen..Så du får se en bild då ja..Skulle skrivit en kommentar till det LP-inlägget,men glömde det..Det blev iaf jätte coolt:) Puss

2008-10-02 @ 08:40:35
Postat av: Charlotte

Tävling hos mig igen - ta chansen och vinn en härligare höst. Trevlig helg!

2008-10-03 @ 14:56:28
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Evelina

Ja, det har dom..Men har ändå haft dem sen i April typ,så har ju stått länge..De rosa var jättebilliga, kosta bara 45 kr styck..Ha en trevlig helg..kram

2008-10-03 @ 19:53:33
Postat av: Evelina

hej! På månd är ju sista anmälningsdagen för maskeraden..Skulle bara kolla om det fort bara blev du som kom?

2008-10-04 @ 16:48:21
Postat av: Evelina

Ja,men då skriver jag upp bara dig..För måste räkna på hur många vi blir så vi kan börja planera med mat å sedan kostnader.Typiskt han inte kunde ju.. Ja, det har vi fått, från Frida. Men vi ska till sälen över nyår, så kan ju inte komma, lite synd för inte ofta det händer nått..Ska ni?

2008-10-05 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0