Redan svettig

Sprungit upp och ner nu till tvättstugan... kallt ute...för kallt utan jacka.. för varmt med jacka..

Det är tvätt i torkrum nr 1..det som används av de som tvättat på morgonen..men inget namn var uppskrivet - SLARV!
Det var dessutom tvättmedel & sköljmedel kvar i facken - SLARV!
Det saknades dessutom en "rullkorg" för tvätten...den var i torkrum 2 - SLARV!
Golvet och filtret i torkrum 2 var inte rengjort - SLARV!
Filtret som rensar vattnet i avloppet va inte heller rensad - SLARV!

Det är ju så enkelt, går snabbt och blir så mkt trevligare både för den som lämnar och för den som ska tvätta efteråt om det är rengjort.. Men icke.. - SLARV!
Det är ju bara att rengöra filtren, sopa golvet o sen moppa.. lätt som en plätt.. vill inte ens tänka tanken på hur det hade varit om det hade funnits en torktumlare där nere.. usch vad äckligt!

Något som gör mig lite glad iaf va att jag precis hitta en sida där man kan få presentkort till vanliga klädkedjor.. UNDERBART!
Man ska samla lite poäng för att få det, men det är helt gratis och enkelt att fixa poäng.
Gå in på denna länk ( 
gratiskläder ) o bli medlem, undrar ni nåt så bara fråga mej om ni vill..
Blir ni medlemmar via den länken hjälper ni mig att få lite poäng och jag är då ännu närmre mina presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0