Väntar

Pontus var och spelade i Växjö igår kväll, han kom inte hem så väldans sent..men vi var hur larviga som helst igår. Bara fjanta oss o va allmänt övertrötta så vi somna inte förän klockan va på tok för sent. (vågade inte ens kika på klockan tillslut)
Va tänkt att jag skulle dra på öppethus på syrrans skola ida, men det hanns inte med. Det skulle sluta där kl 13 o sen ska vi vara i Perstorp i eftermiddag kl 15.. Pontus o resten av Donnez spelar där ikväll då Donnes pappa fyller 50.
Så vi ska dit o fira honom. Jag har gjort ett grattiskort, hoppas att de andra i bandet godkänner det med tanke på att det ska vara från alla i bandet..

(en del saker till kortet är köpt på Pysseltagen)


Pontus ligger fortfarande o sover o jag har betalat räkningar o plockat undan lite.

Köpte nåt otroligt fint igår i Våxtorp.. Blev helt förälskad i dem direkt när jag kom in i butiken och fick syn på dem.




Butiken heter Trend & Harmoni
Numret dit ifall du vill besöka den: 0430-321 51
Butikens bloggadress: http://trendharmoni.blogg.se
De har saker från bland annat Sia, Typhoon, Koziol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0