Födelsedag/nyårsafton

Ja, just det. På nyårsafton (31/12) fyller jag 23. Det ska bli kul, samtidigt som man saknar all uppståndelse som det var runt ens födelsedag när man var liten. Jag känner detta fortfarande i kroppen, den där lite pirrande känsla, men det verkar försvinna på alla andra när de blir vuxna..

Hoppas det ska firas lite iaf, på något sätt. En grej med att fylla år på nyårsafton är att min födelsedag lätt försvinner i allt annat firande.

Önskar er alla ett gott nytt år och en god fortsättning på julen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner fortf. pirret på födelsedagen men jag håller med dig, dagen försvnner lätt...jag fyller ju dagen efter dig o alla är så bakis den dagen att de inte bryr sig om att komma...tråååkigt.

2009-12-28 @ 09:07:12
Postat av: Anonym

Önskar även dig ett gott nytt år.... och du när man blivit så häääääääär gammal så försöker man glömma bort födelsedagen. Så inget pirr här inte, bara när man råkar komma på hur gammal man är. hihihi

2009-12-29 @ 22:55:25
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0