Trevlig helg!

Jag är så gott som frisk igen, så skönt!

Pappa, hans sambo och hennes 16åriga dotter kommer ikväll vid nio-tio tiden. de ska stanna tills på söndag, ska bli riktigt trevligt. Kul o träffa dem igen.
Malin, min syster, fyller 19 imorgon på självaste alla hjärtans dag så vi ska dit o fira henne allihop.

Min pojkvän Pontus spelar i Åstorp (Tingvalla) imorgon, då ska vi dit o dansa o titta på bandet :) (donnez . se)

Idag ska jag städa o sen göra Evelinas populära morotskaka. Tänkte bjuda pappa o co på det när de kommer fram.
Den är ju så underbart god!!
Mums!

Trevlig helg på er, det ska iaf jag ha!

Ni får förresten ha en underbar alla hjärtans dag allihop, kommer nog inte sitta här direkt i helgen då pappa o de är här.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vinnaren i min tävling har nu publicerats på bloggen. Ta en titt för att se om det är just DU som har vunnit ;)



Ha en bra alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 12:13:47
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Evelina

Hur blev morotskakan?

2009-02-15 @ 08:12:48
Postat av: Maria O

Har en ny utlottning på min blogg! Välkommen in och kika!

2009-02-17 @ 01:00:09
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se
Postat av: Anonym

Jag hoppas att ditt paket har kommit fram...



Hälsningar från din hemliga vän i Vita gåvor

2009-02-17 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0