Arbetslös - NOT!!

Ni kommer inte tro era ögon när ni läser detta, men jag har fått JOBB!! Gissa om jag är lycklig, så härligt.

Det positiva är att det inte är för många gånger i veckan och inte för långa arbetstider.

Det negativa..om det nu finns ngt negativt med dethär.. är att det bara är i 5 veckor, men förhoppningsvis kan det leda till ngt mer!

Det är på ett fritids mitt i byn, så dit kommer barn som går i trean + lite äldre. Så arbetsuppgiften gissar jag är bland annat att städa, ställa fram fika, umgås med barnen... och det bästa av allt: De brukar vara en grupp osm pysslar där, hoppas verkligen jag får vara med på det. kanske hålla i det också.
Tänk att få pyssla på sin arbetstid :) det hade varit underbart!

Börjar på måndag - Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är verkligen glad för din skull.

Många lyckatillkramar till dig från mig,

Lotta.

2009-03-13 @ 19:13:05
Postat av: Mamma

Jättekul! Massor av lycka till från mig också!



Puss & Kram

Mamma

2009-03-14 @ 14:03:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0