Morgondagen

Vi ska med Pontus till ortopeden imorgon, han ska testa lite olika skoinlägg. han har ett brutet ben i foten som gör ont men inte går att laga, så han får testa med skoinlägg istället.
Hoppas det funkar för honom!

Jag ska tjata på honom så jag får åka inom en helt underbar butik som ligger en liten bit utanför munka.. Bostället sköna ting heter stället. Hoppas verkligen att jag får med honom dit.. hoppas vi hinner dessutom.. Pontus ska ju hinna till jobbet också.

Har Alva hemma hos oss ida...hon jagar en irriterande fluga.. hon får sina ryck emellanåt här bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Hej!

Nu har vi haft dragning i tävlingen om de tre berlockerna från pysselgrottan inne på "Livet på Citronodlingen".

Kika in för att se om du har vunnit! ;o)

Hälsningar Pysen/Helena

2009-06-07 @ 07:52:39
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Heisan...

Ville så gjerne få takke deg for den skjønne gaven jeg fikk av deg i Hvita gåvor... den falt veldig i min smak...rustne bladet var så herlig og vær stasjonen likeså...



Ønsker deg en flott midtsommer helg...

Klem Kerstin

2009-06-18 @ 21:42:26
URL: http://mitthvitehus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0