Skrivkramp

Har inte skrivit på riktigt länge nu. Antar att jag hamnat i någonsorts bloggsvacka..

När jag gör nåt är alltid min första tanke "det här ska jag skriva om på bloggen", men sen när jag kommer hem eller till datorn blir det aldrig av. Jag orkar helt enkelt inte just nu. Har hur mycket som helst på gång tycker jag o ändå hur mycket dötid som helst.

ska verkligen försöka bli bättre på att skriva, men vill inte skriva heller bara för att skriva. Det ska ju gärna vara något intressant också.

Får försöka bli duktig på att skriva varje dag istället eller något. Bara något litet..det ska jag försöka komma ihåg!

Nu har jag tänkt baka lite kakor. Letade på Tasteline för fullt o sökte på det jag har hemma.. tillslut hittade jag ett perfekt recept!
Blåbärskakor blir det. Här hittar ni receptet. Wish me luck!

Ska göra pannkakor nu också. Hade nämligen supermånga ägg som behöver göras något vid innan bästföre är utgånget.

Inte varje dag jag bakar något direkt så hoppas det går bra iallafall.


Kommentarer
Postat av: ElinB

Hoppas baket blev lyckat. Tack för igår!!

2010-04-05 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0