Blomster

En dag i slutet på mars var jag och några till på "kurs" i en av blomsteraffärerna här i orten.
Vi fick en genomgång i hur man enkelt gjorde en kruka fylld med blommor m.m. med hjälp av oasis. supersnyggt!
Jag hade däremot tagit med mig en kruka (mer balja egentligen) som jag har utanför min dörr i trapphuset.
Jag fixade o trixade och tillslut blev den väldigt fin!
När jag sen kom hem hade blommorna slagit ut på nån dag o såhär såg den ut den 9 april.




Njuter så mycket varje gång jag kommer hem o möts av denna underbara vårkänsla som den medför!

Den är ju dock en del vissen nu, det växte ut och var över fort eftersom den står inomhus, men grönt är det fortfarande. får köpa nytt o plantera i den så fort jag tagit hem vårt planteringsbord. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0