Erbjudandefreak!

Är jag erbjudandefreak eller vad!?

I helgen såg jag en reklam¨på tv om att man kunde köpa tre Wella-produkter och få eb "Alice i underlandet"bok.
Men när jag var och handlande idag kunde jag inte hitta någon lapp om något sådant erbjudande. Jag kunde bara hitta rabattkuponger och erbjudande om att kunna Vinna biljetter till filmen eller nåt sånt. Men det var inte det de sa i reklamen på tv-lovar!
Gick sen in på Wellas hemsida, men där stod inget om några erbjudande överhuvud taget-lite dåligt enligt mig.
Försökte då kontakta dem via mail..eller typ mail, man kunde nämligen fylla i ett "kontaktformulär", men det blev bara ERROR när jag tryckt på skicka-knappen så jag tänkte att äh, jag struntar i detta.
Men sen tänkte jag om..
Så jag ringde dit. haha. Killen som svarade hade inte den blekaste aning så han skulle kontakta mig igen när han kunde hitta någon information. Hahaha

Snacka om att jag ÄLSKAR erbjudanden o gratissaker. Helt sjukt!

Är det någon som sett reklamen mer än jag så jag inte bara drömt alltihop!? typ trillat ner i ett stort hål som Alice. haha

Uppdatering (24/2 2010):
Han jag pratade med ringde senare på kvällen och informerade mig om att han inte hade lyckats få fram så mycket information om det ännu, men att han iaf hade fått lite info, vilket va att det tydligen va så att Coop hade detta erbjudande. Men jag är tveksam, borde inte det finnas på Coop då? Eller så missförstod han mig och fick reda på det här om att vinna biobiljetter eller film som jag nämde tidigare i inlägget.
Han skulle luska vidare och ringa igen om han fick tag på mer information om detta, men han har inte ringt än.

Hojta om ni ser eller hör något!

Kommentarer
Postat av: Annica

hej! joo, jag ha också sett reklamen, och vill jättegärna ha boken!

jag ha oxå försökt hitta mer info om hur man ska gå tillväga för att beställa hem boken i brevlådan, men inte hittat nåt alls!

knepigt, knepigt!:(

du får skriva om du fått mer info...

/ nyfiken tjej

2010-02-24 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0