Villa- och trädgårsmässa




Detta var jag på i Malmö o lördags. Hur trevligt som helst. Jag hade dock hoppas på mer inredning i montrarna, men det var en del sånt i trädgårdsavdelningen.





Jag vann en lottdraging där och fick då en liten goodiebag med detta innehåll



Från SANDÅ: kortlek, byggblyertspenna, nyckelband och anteckningsblock.
Från Vi i villa: Tidning, penna och tumstock
dessutom ett nummer av tidningen "Gör det själv" och 4 påsar med blomsternäring


På mässan köpte jag också 30 lökar för 100kr




Denna växt va väl urläcker!?
Den behöver varken vatten eller jord..
Den ska bara stå så soligt som möjligt.
Jag köpte fyra stycken för 100kr




Jag var på mässan med Mats (låtsaspappa) och vi va ju tvugna att ta en fika också.. men det blev en midre sådan. en varsen kaka och en varmchoklad till mig och cappucino till honom.


 


I en monter var det någon som använt nät (typ hönsnät fast andra rutor) och gjort en väggkruka.




På ett ställe fanns en underbart fint smyckad bröllopsklänning



Intill den fanns en hel del bröllopsbuketter, där kunde man va med i någon sorts utlottning genom att gissa vilken Kronprinsessan Victoria skulle vilja ha.
(på bilden syns endast fyra av många fler)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hejsan! Tusen tack för gåvan jag fick av dig via Yita gåvor. Hur visste du att jag samlar servetter eller rättare sagt är tokig i servetter och att mina doft ljus just tagit slut eller att min stora passion är torkad frukt. Inget av det hade jag lagt ut på bloggen tror jag.

Tack igen

Kram Mosters

2010-03-11 @ 15:00:12
URL: http://mostersinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0